|
Open Tibia Server Forum MediaMord OTS @ piotrek.game-server.cc
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hattoo
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Śro 15:30, 15 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ehh wez przestan sie trzymac tych jebanych manarun....szczerze mowiac w dupie je mam , one psuja klimat otsa.....i go ulatwiaja w najbardziej mozliwy sposob....nieumiesz grac bez nich???az taka trudnosc Ci to sprawia??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GM domex
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z klawiatury
|
Wysłany: Śro 19:41, 15 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Bez manarune! ja sie zgadzam s hatto (master healding) i ja palkiem od 56 levela (PALKIEM!) siedze na demonach i jakos tylko ja i hato (on wtedy 113ms ja 48rp) dalem rade przezyc (fuksem) orsha... a 89ms padl... gra jest wyrównana i watpie zeby jakiolwiek sorcer zajebal mi za 800+ (tyle mam teraz zycia) z ue.... a plus mana to predzej ja wykoncze takiego sorcka niz on mnie... (on musi utamo wlonczyc a ja nie ja moge bvity on nie bo many juz bendzendzie mail).... i nadotek mam 18 mlevel i wale o polowe miej niz hato... a przeciez jescze bolty dochadza gdzie przy skillu 74 wale po 150-400....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Urteal
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kętrzyn ^^
|
Wysłany: Śro 21:09, 15 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
I tak na szczęście nie wy decydujecie czy będą manaruny czy nie
i zakończmy ten temat....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarevok
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 01:12, 16 Mar 2006 Temat postu: -.- |
|
|
nie ukrywam ze tekst iz tylko 5 % z was nadaje sie do grania w tibie jest moj i zgadzam sie w 100% z masterem a manaruny nie wroca bo nie mam zamiaru pierdzielic sie ze spamem, one sa niepotrzebne.... jest kilku magow ktorzy w 2 dni zabijaja demony, za niedlugi czas zabija tez orshabaala oni sa dowodem na to ze manaruny sa niepotrzebne.... nie umiecie grac bez manarun grajcie palkiem albo knajtem chociarz skoro bez manarun nie dajecie rady to kanjtami bedziecie padac na cyklopach.... to tyle co chcialem powiedziec do manarunerow:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Urteal
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kętrzyn ^^
|
Wysłany: Pią 12:55, 17 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
ok sorka macie racje fajnie sie gra bez manarun
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renry
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Giżycko/Mazury
|
Wysłany: Nie 17:09, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie z Hattoo i Sare..jest dobrze,gram knightem 70lv 84/76 i juz jestem w stanie zsolowac demonka ,czego sorc na tym samem lv nie zrobi,moim zdaniem w pewnym stopniu profesje sa wyrownane chodz sorc szybciej expi z sd na chydrach czy na dragach ,a ja sie mecze z hydra 1 min,problemem jest chyba maly resp stworkow takich jak gardy(dwarf guard),gdzie knighci mogli by szybciej expic ,mozna zrobic cos w stylu (Cyclopolis).Jak ludzie beda chciali grac knightem na tej mapce,to moze jch zniechecic wlasne ten problem z expowiskami.to jest takie moje zdanie .pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Renry dnia Sob 03:44, 25 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nowex123
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 01:12, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
LUDZiE MANARUNY NIE WRÓCĄ................... !! A Jak Chcecie serva z manarunami to [link widoczny dla zalogowanych] i wypier.... jak sie nie podoba
CyA :*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Urteal
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kętrzyn ^^
|
Wysłany: Wto 11:31, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
toż z manarunami temat został zakonczony !! czytajcie forum a nie piszecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nikalinka
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 15:09, 22 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Moja kolejna uwaga... (tym razem z perspektywy gracza)
* jest malo expowisk... jeden drugiemu przeszkadza...
* jak jest max liczba playerow... sa duze lagi... nie ma zadnego GMa do poludnia...
* ceny domkow sa kosmiczne... wiec tym samym posiadanie domku... przez gracza ktory gra uczciwie... jest niemozliwe... (najtanszy domek 3x3 1800 c.... porazka...)
* cena pacc... tez jest zawyzona... 100 c za 10 h to lekka przesada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renry
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Giżycko/Mazury
|
Wysłany: Pią 17:01, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Tragedia,knight ma cos z lekka spieprzony shield,przy skilach 88/82 eq:Mms,mpa,rh,dsl,stoncter 1 cyclop jedzie mnie raz po raz zadajac obrazrenia do "16:58 You lose 38 hitpoints due to an attack by a cyclops."troszke dziwne..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Renry dnia Sob 03:47, 25 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajer
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:55, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
LoL nie mozna by stworzyc na rooku wiecej questow ?? bo tak nudno jest a jak kogos kreci rook to nie ma co robic :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzozak
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 1351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdzies w Polsce.....
|
Wysłany: Sob 15:46, 25 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
dokladnie... ja tez jestem za tym by na rooku bylo wiecej questow ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Merimac
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 00:08, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Co do tych cyklopow
Zwazcie na to ze w wiekszosci gracz fantasy cyklopy sa silne wkoncu maja wyglad pakera nie??
BTW cyklopy sa podrasowane ale za to inne stworki sa slabsze niz byc powinny nie powiem ktore bo zepsuje zabawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oku
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydzia
|
Wysłany: Pon 09:59, 27 Mar 2006 Temat postu: Nie moge grac na tym otsie |
|
|
moj ip changer zamula tzn nie wiem jak wlaczyc klienta i grac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Renry
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Giżycko/Mazury
|
Wysłany: Śro 16:14, 29 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
wlączasz klienta,wylązcasz test server,zalanczasz ip-cheangera,wpisójesz ip/ port 7171/klient 7,6,wciskasz change ip,wpisojesz pasy w tibi i grasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|