Shalax
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie biorą dzieci
|
Wysłany: Nie 14:25, 17 Cze 2007 Temat postu: NPC OGŁOSZENIE ver. 7,8x |
|
|
To jest tylko moja propozycja aby coś ogłosić na ots postanowaiłem zrobic dla was npc ogłoszenie i nie krytykujcie mnie bo zrobiłem specjalnie.
Kod: | No to zaczynamy.
Wchodzimy w data/npc i tam robimy plik z nazwą naszego npc, najlepiej nazwijcie go Ogloszenie (Plik będzie : Ogloszenie.xml).
Wchodzicie w niego po przez funkcję edytuj i tam wklejacie taką linijkę:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Ogloszenie" script="data/npc/scripts/ogloszenie.lua" access="3">
<look type="132" head="115" body="115" legs="114" feet="115"/>
</npc>
Teraz wchodzimy w data/npc/scripts i tam robimy plik o nazwie ogloszenie (nazwa pliku to: ogloszenie.lua), a w nim:
lastclean = 0
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if lastclean == 0 then
lastclean = os.time()
end
if os.difftime(os.time(), lastclean) >= (3*55*60) then
selfSay('/B Tutaj wpiszcie swoje ogloszenie')
lastclean = os.time()
end
end
Tam gdzie jest:
pogrubienie i kolor pomarańczowy - to jest komenda (/B) i tresc ogloszenia, każdy tam ustawia co chce ^^). < tresc ogloszenia
pogrubienie i kolor Czerowny-to jest co jaki czas ma dawać ogłoszenie (lub co tam sobie ustawicie) aktualnie jest ustawione na 3h.
Myśle, że sie komus przyda może nawet zaistnieje na ots :P wersja 7,8x
|
POzdrawiam Shalax
Post został pochwalony 0 razy
|
|